Thursday, October 4, 2012

:: Hatiku di Kinabalu ::

Sayang,td saya layan cite kt Astro tajuk Hatiku di Kinabalu..lakonan, Zul Arifin,Yana Shamsudin & Irma Hasmie..sayang,Irma Hasmie dh pkai tudung,lawa sgt..rupanya cite ni dh ditayangkan tahun lepas..tp,saya baru tgk arini..
Sayang,awak tahu apa yg suka ttg cite ni??cite ni mengisahkan Anuar (Zul Ariffin) terpaksa memilih antara cinta pertamanya,Qistina (Yana Shamsudin) yg koma selama 10 tahun dan isteri keduanya,Lara (Irma Hasmie) yg amat menyayanginya hingga sanggup bermadu...apa yg menarik perhatian saya,bukan sbb berMADU, tp,sbb Qistina yg koma 10 tahun..sbb saya mengharapkan ianya terjadi pada saya..alangkah bagusnya kalo saya koma,dan bila saya sedar,org pertama yg saya nampak bila sedar ialah awak...
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment