Tuesday, May 8, 2012

:: PBAKL 2012 ::

alkisahnya since kat Kedah lagi aku dh verangan nak g PBAKL 2012 tahun ni kat PWTC.. xtahu la angin monsun dari mana yg datang, aku rasa teringin sangat nk g..errm.. kebetulan aku blik ke KL 4/5/12 so PBAKL sampai 6/5/12 jadi aku pun plan la nk ajak si Angah pegi samada ari sabtu tu atau ahad.. tp,sabtu angah keja la plop..jd,confirm g ari ahad ..ari terakhir PBAKL 2012...kebetulan kt paper Sinar pun ada infor last day tu ada cabutan bertuah kat booth Karangkraft dan hadiahnya agak lumayan,antaranya ipod shuffle,Galaxy Tab, Ipad2, Blackberry Curve dan MacBook Air...errm..dalam byk2 tu aku cuma berkenan di hati dgn MacBook Air. Kalo Galaxy Tab pun ok gak la sbb xde lg kn?MacBook ni mmg aku minat dari dulu lagi...target aku dan 'dia' nk bli..
So, memandangkan nk tunggu sampai lucky draw terakhir tu agak lambat dalam pukul 6.30ptg,kai plan g agak lewat sket la... aku kuar umah dlm kol2.30ptg... so, sampai je kt sana,aku dah xtahu nak beli apa... nak beli novel,risau di hati x best, lagipun dh lama x survey bab2 novel ni, apa novel baru, apa best seller etc..bila difikir2, kalo beli novel nnt xbest plak,jd aku decided more to buku ilmiah & motivasi,,,konon nk motivate diri aku ni la... tp, novel pun bli jgk, cuma novel yg aku beli agak yg dah lama la..sbb aku rasa mcm best lagipun antara yg dibuat cite kat tv..antaranya Kau Untukku (yg sebenarnya aku dh bc zmn blaja dulu,tp pinjam yg si Yatt punya) dan Seindah Sakura yg baru start tayang kt TV3 semalam.... errm...berbalik pada citer lucky draw..Ha, cm biasa dari awal lagi aku dh remind si Angah bahawasanya aku ni xpernah bertuah bila adakan lucky draw,seumo idup aku blum pernah dpt adiah lucky draw, kecuali aku rasa paling BERTUAH seumur idup aku ialah aku mendapat SHARPAN CHE SOH sebagai suami aku...10Q ALLAH (nyanyi sket ala2 Anuar Zain..eh..silap Maher Zain)
citer byk pun x guna, kita tgk gambar je la..tu pun xde la snap byk sgt...faham2la aku ni mmg cenggitu..janji ada bukti ,OKla kan?? hehehe




p/s : dah bertahun PBAKL dibuat tapi baru tahun ni terbuka pintu hati aku nak pergi..dulu masa Dyasape Book Centre kt The Mall pun aku xde rasa nk pegi wpun dekat & tgk ramai org pegi..hehehe..syg, bini awak ni suka buat sesuatu yg pelik kn?alangkah bahagianya andai awak masih ada... al-fatihah

No comments:

Post a Comment