Sunday, May 20, 2012

:: Congrate TRW ::

semalam adalah malam penentuan juara Piala FA & juga Konsert Akhir MANIA...
mujo la ada PVR..hikhikhik.sbb aku sorang2 kat umah, jadi aku layan konsert MANIA..layan ke? xde la layan sgt pun...disebabkan nyanyian, so, aku buka je TV tu sambil buat keja kt dapur sket...keja apa? adala....
kalo 'dia' ada , mayb kami akan layan bola..

TAHNIAH kepada pasukan TRW sbb menjadi Juara Piala FA ..xperlukan aku huraikan dgn lebih details sbb smua org dh tahu & kat paper byk cite ttg Piala FA.. cuma aku nak bgtau kat cni, I'M PROUD BE A PART OF KELANTANESE... tp, masih consider sbg a part of them ke??sdgnya aku dh xde darah KELANTAN ni..dulu boleh la kalo apa2 aku leh bgtau "husband i oghe Klate.." atau kalo ada anak at least darah Kelantan mengalir dan terus mengalir..so, now??errm....watever la..aku bangga dgn KELANTAN sbb SHARPAN CHE SOH...hehehee..boleh gtu??
opss...tak lupa jugak tahniah kepada Hafiz AF Awan Nano sbb menjadi juara pertama MANIA, Stacy tempat ke-2 & Jaclyn Victor tempat ke-3..TAHNIAH juga kepada Ahmad Dhani yg menyandang pemenang komposer pertama MANIA.... TAHNIAH..TAHNIAH..TAHNIAH....
sumber : beautifulnara


No comments:

Post a Comment