Friday, May 11, 2012

:: email dr some1 ::



di keheningan pagi ni, Allah telah kurniakan aku kekuatan baca email yg dh lama aku simpan.. ada juga yg baca blog aku & terasa apa aku rasa & hentam aku dlm email (wah..dlm diam jd silent reader)...TERIMA KASIH... baru arini gua bc email lu... ni wa punya blog..lantak aku la nk tulis apa...aku bkn mintak duit sesapa pun nk byr bil intenet aku ni.ada aku kesah?? hahaha... TAK SUNGGUH TAK MELATA?? mmg pun..masalahnya org yg mengata tu sungguh2 ke dia tahu apa sebenar terjadi? cuma aku plg MARAH bila kaitkan arwah suami aku.. boleh cakap apa sj ttg aku, sbb tu mulut ko...& dosa pun ko yg tanggung sendiri..(ehh..silap suami ko kena tanggung..xkesian ke??) tp, jgn kaitkan org yg dh meninggal..bkn sj arwah suami aku, sesapa je yg dh meninggal..  jgn kata ada kelebihan boleh baca isi hati org plak... cuba tanya diri sendiri kenapa smua ni terjadi? xpercaya ALLAH ke? katanya entry kt blog luahan aku tu lebih rujuk kpd diri aku sendiri..MEME la..dh nama pun blog aku (lain la blog aku ni org lain yg tlg createkn..).. aku sedar aku insan kerdil di sisiNYA ..lain la kalo ada org tak sedar... pahtu pertikaikan niat aku??wah..wah..nampaknya BAGUS la sbb ada org boleh bc niat org lain..mmg insan terpilih btol.. tapi, di kesempatan ini, cheewah... mcm nk buat ucapan raya la plak..aku berTERIMA KASIH byk2 pada 'si polan' sbb dialah aku makin dekat denganNYA...


p/s : pjg lg karangan aku td..tp, aku wat keputusan delete je..xpe la biar aku simpan je cite yg aku tau.. cmne aku leh tau?mesti ada org cite kn?sapa org tu??HA, fhm sendiri la.. kepada wanita2 di luar sana, jgn risaula laki2 korang tu xsetanding SHARPAN CHE SOH....insyaAllah... pesan ikhlas dari aku JANGAN MAKI SUAMI SENDIRI... (cmne ada isteri yg sanggup ek?xdpt aku bygkan..kalo isteri cmtu,salah siapa ek??TEPUK DADA TANYA IMAN...)

No comments:

Post a Comment