Saturday, February 4, 2012

:: suatu masa dahulu ::

errggghhh.. alhamdulillah.. baru pas minum . biskut cicah dgn nescafe O..xkan tu pun nk bgtau kot? ooohh.. sbb ada kaitan dgn 'dia'. 




suatu masa dahulu, stiap pg (kdg2 miss gk kalo terlambat bgn) aku akan bancuh air utk 'dia' samada teh atau nescafe, biasanya teh, kdg2 baru nescafe kalo teh abih (lupa beli.. :p) biasanya aku akan bancuh dlm antara 2 mug di atas je..  pic pertama tu mesti tau mug tu aku dpt dr mn kan?hehehe, arwah ckup fhm perangai aku yg suka free gift .. mug tu punya la aku nak sampai xtau brapa byk restoran KFC yg aku g semata2 nak mug tu.. finally, i got it..kt mn? kat KFC depan Sogo..hikhik..tp,sebelum order, tanya dulu "dik, stok mug ada?" bila dpt jwpn "ada.." baru kita start order.. mug kedua tu, pink panther . mug ni aku bli kt Guardian Pharmacy sebelum aku kawin.. so, mug ni la plg lama dgn aku berbanding mug pertama.. so,bila aku buat air guna kedua2 mug ni, aku mmg slalu teringatkan & terkenangkan 'dia'.. byk lg benda dlm umah ni yg membuatkan aku slalu teringatkan 'dia'.. astagfirullahala'zim.. smoga smua ni menjadi kenangan ABADI buat kita.. aminnn... al-Fatihah...

No comments:

Post a Comment