Wednesday, February 29, 2012

:: Gigi Patah ::

masih lg terngiang2 di fikiran aku, dulu2 org tua2 ckp kalo mimpi gg patah ada petanda x baik yg berlaku.. sejauh mana kebenarannya? bkn setakat gg patah, tiba2 brg terjatuh... kdg berdebar jugak aku rasakan..tambahan plak kalo 'dia' tidak bersama aku, samada 'dia' kluar g jupa saing atau sbgnya..pernahkah aku mimpi gg aku patah? jawapannya ialah YA... aku start mimpi gg aku patah since aku blaja...maish ingat lg ms tu aku tido time asar, kat block 21 (kalo xsilap aku la..),KTHO, UTM Skudai..masa tu final sem .. ms final sem aku request bilik sorang...koya la tu nk dok sorang..hahaa..kdg2 membe aku si Nina tu tumpang bilik aku.. suatu hari, aku termimpi gg aku patah...bkn sebatang, boleh dikatakan majoriti.. then aku call saing aku cite kan apa yg berlaku..dia ckp, jgn percaya sgt..mainan tido semata...lgpun ms tu aku blum solat asar..okla..aku pun xlayan mana la... selepas drpd tu byk kali jgk aku mimpi gg aku patah...utk tidak terlalu mikir yg bkn2, aku set dlm kpala aku, sbb aku terlalu risau gg aku..aku xnak pkai gg palsu..hehehe..kebetulan sblm tu aku sakit gg..mungkin terbawa2 dlm mimpi..lepas aku kwin, sekali je aku mimpi gg aku patah..wpun aku buat dek, tp sebenarnya terlintas di fikiran aku, adakah org yg terdekat & aku syg akan pergi meninggalkan aku? sblm berkawin, aku terbyg, salah sorang ahli kuarge aku pergi dulu..arrghh..xsanggup utk aku bygkan...
tapi, bila 'dia' pergi meninggalkan aku, aku kembali terfikirkan mimpi2 aku tu... wpun aku start mimpi sblm aku kenal 'dia' , tp, ianya ttp bermain di fikiran aku... selain dr mimpi gg patah, cincin kawin aku ni, beberapa kali tertanggal sendiri..yg plg aku ingat cincin ni hampir jatuh ke celah lif kt Ambank..kebetulan ms tu lif terbuka..cincin tu terjatuh btol2 hampir lubang lif... aku pun ambik smula sambil berkata "mujo xjatuh celah lubang lif tu, kalo x, xleh amik dah la.." errm.... rupanya itu antara petanda aku akan kehilangan 'dia'...



p/s : oh..dah pkol 1am dh?esok kena bgn awal ni... sayang, esok ada cina nk dtg service econ kita tu...sejak kita psg econ tu, skali pun xservice lg..lps ni sejuk bangat la...errm..kalo la awak ada.... :(

No comments:

Post a Comment