Thursday, May 30, 2013

:: Keputusan Undian Tapak Ramadhan Jalan Tunku Abdul Rahman 2013 ::

see.. xpenuh pun stadium tu..
view dr atas - suasana tahun lepas 2012
berbeza dgn tahun lps,2012, semua org memenuhi dlm stadium Titiwangsa...
tgk, kat seat atas pun kosong lg..dolu2,seat atas la port kitaorg menunggu result.. huhuhu


my fav number-22..so lucky tis year,org ke-22 bertuah nama dipanggil :)
28 Mei 2013 - flight pkol8am dr KB-KL,sampai lcct pkol 9am,sampai selayang pkol10am...kunci jam,lps zohor,pkol 1.45ptg bertolak g Stadium Tertutup Titiwangsa untuk undian tapak ramadhan.undian bermula pkol3ptg..tp,undian dimulakan dgn makanan kering,diikuti aksesori,dan last baru utk pakaian..sambil berminyak kapak,dlm hati, kalo la kena tunggu sampai abih,kemungkinan besar aku tertido di situ...tiba2 aku terdengar MC umumkan nama Nor Yusdianawati...tanpa dgr no ic aku confident je pegi ke depan..sbb aku tahu,xde yg nama sama dgn aku...HeHehE..wpun sebutan nama aku salah,tp, keputusan nya tetap betol,mmg rezeki aku..alhamdulillah..sambil jari terketar2 aku msg adik2 bgtau... Tahniah kpd 406 pemohon yg berjaya mendapat tapak pasar ramadhan jln tar thn ni... selamat berniaga..

P/s : syg,saya dpt tapak thn ni dgn nama sendiri...disebabkan peraturan yg agak ketat thn ni,keberangkalian nk dpt tapak lebih tinggi...alhamdulillah...

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment