Sunday, May 19, 2013

:: Selamat Hari Ibu ::

Entry tertangguh..xcely,disbbkan very da bz,so,entry ni tertangguh utk dipublish..1st of all, Hepi Mother's Day essespeceli utk mak aku a.k.a Mak Sarah (panggilan dr 'dia' utk mak aku), Ma (panggil utk mak 'dia') dan smua kwn2 yg bergelar ibu,mama,ummi,mak,mommy dan yg seangkatan dgnnya...
Di kesempatan ini, aku mendoakan agar mak aku a.k.a Mak Sarah panjang umo,murah rezeki & sihat selalu... (Mak,kami minta maaf sbb xdpt bg cucu kat mak :( ) utk mak mertua aku a.k.a Ma, oghe doakan ma cpt2 sedar,sihat & pjg umor...rumah Binjal sepi&sunyi tanpa Ma...Ma kena cpt2 sedar & sihat sbb ramai lagi anak2 Ma belum kawin...harap2 Ma pjg umo, dpt tgk bakal2 menantu & cucu2 yg lain..Ma, terima kasih sbb lahirkan abe pe....aminnn


P/s : dlm perjalanan ke Kelantan sbb Ma masih di HUSM...

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments: