Saturday, August 3, 2013

:: Foodpanda.my ::

Foodpanda.my interface
Antara restoran yg terlibat
 
Menu @JM Bariani
Mai pilih.. mai pilih
 
sebelum confirmation

Apo ko bondo Foodpanda plak ni??dh nama pun Food,tentu ada kaitan dgn makanan kn??alkisahnya aku ada ternampak page Foodpanda kt fb,dan aku pn dh download application Foodpanda ni dh lama..cuma,x try lg..sbb?sbb area Selayang xde restorant yg Foodpanda cover..so,dlm kepala aku ligat memikirkan bila nk try??sbb kalo nk g mkn kt restoran , tak la kan??lain la kalo 'dia' ada...fikirin aku,kalo kl area cnfirm xde masalah..
So,last Saturday aku try cl..dlm pkol2 aku order..ni COD services..cash on delivery ye??aku remarks la jgn hanta awal sgt,mayb salah aku x letak time..dlm pkol 4ptg bdk yg hantar makanan tu dh sampai Masjid India..aku letak alamat Masjid India je,then pihak Foodpanda cl tnya exactly address la,aku ckp bkn bangunan bagai,tp,just call aku kalo dh sampai..memandangkan awal sgt makanan sampai,aku g letak dlm bilik bdk2 ni,siap pesan,kalo nak makan,simpan utk aku 1 set...apa aku order?aku order JM nasi beriyani dan air sirap Johor..ermm..not bad la..aku rs sirap Johor tu campur air soda..sedappp...hancuss,naik sugar level aku...aku mkn x sampai separuh,bkn sbb xsedap,tp,mmg kalo time buka posa aku xmkn sgt nasi,kalo mkn cnfirm x abih (tp,x kurus2 jgk...)

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

  1. Dah lama akak tak makan nasi beriani...
    Tapi kat Gm tak de benda2 macam ni...

    ReplyDelete