Thursday, December 22, 2011

:: menangislah sepuas hatimu... ::

Sayang, saat ini sy rs ingin menangis sepuas hati saya..sy ingin sgt menangis di atas lengan awak...saat ni, sy dah pun menangis kerana terlalu rindukan awak...membayangkan saya menangis sambil memegang lengan awak...ya allah, di mlm penghulu segala hari ini, skali lagi aku menangis dan xtahu bila akan berhenti kerana terlalu amat sgt merindui 'dia' ....syg,andai saya tahu begini akhirnya hidup saya,saya tentu xkan amik pusing ttg kencing manis saya.. Saya kuat,tabah, baru mula ingin cr suppliment utk kurangkan kencing manis saya,awak pegi dulu...syg,saat ini, sy ingin sgt berada di bwh ketiak awak...syg,sy rs selamat di dunia ni bila berada di samping awak..tp,bila awak dh xde... Mmg sy perlukan lelaki dlm idup, lelaki itu adalah awak...

2 comments:

  1. sabar yus....aku doakan kencing manis mu btmbah ok nanti
    amin

    ReplyDelete
  2. Sedih.....:(( yana doakan yusz cepat bertemu penawarnya ye.Mak yana pun ada diabetes juga.

    ReplyDelete