Tuesday, November 1, 2011

:: salam ukhwah ::

1/11/11 - date ni pun cantek jgk kn? apa ada dgn date ni? date ni aku balik ke Kedah.. dlm erti kata lain, balik beraya haji kt Kedah thn ni,2011.. setelah 4x raya haji xbalik, kini aku balik smula beraya di Kedah pada aidiladha.. maklumla aidilfitri baru ni kali pertama beraya tanpa 'dia' , aku dah beraya di Klate...
Sebenarnya aku nak cite ttg kejadian & kenangan manis pada tarikh tersebut. aku balik ke Kedah dgn menaiki pesawat AK5252  ~ KUL-AOR.. pada tarikh tersebut, pertama kalinya aku berjumpa kak faizah aka kak pae yg aku kenal melalui FB SSH (Sunyi Sekeping Hati) ... kami berjumpa kat pelepasan ..tu pun sekejap je dapat berborak2 sambil snap pic..mujo kak pae ada camera.. aku punya hp dah la terlalu canggih ..cari tempat snap gambar xjumpa (nokia yg touchlight tu..hehehehe..koya ada camera plak..) nak buka Ipad, malu seh... besar gedabak... 


wit kak pae... betapa gemoknya bila duduk sebelah kak pae yg slim itu...

wit anak teruna kak pae , Fawwaz

wit sepasang permata hati kak pae, Alia & Fawwaz

ni kt epot Sultan Abdul Halim..

kualiti pic krg memuaskan sbb kurang pencahayaan..itulah kelemahan Ipad.. bergambar sebelum berpisah.. miss u kak... <3

No comments:

Post a Comment