Saturday, January 24, 2015

:: Air Mata Dalam Sujud ::



Sayang..
Malam ni saya terasa sangat kesepian itu..setiap malam kesunyian tapi mlm ni amat terasa..dalam sujud terakhir solat isya airmata ini x tertahan lagi…laju mengalir.. kehidupan saya sekarang seperti kehidupan saya sebelum saya berjumpa awak.. hidup sebagai seorang perempuan yg tiada lelaki sebagai pendamping & pembimbing saya… beza skrg ialah status saya..kalau dulu, saya boleh open utk welcome sesapa mengisi hati ini disamping tengah mencari calon… tp, TIDAK skrg… hati saya sudah diisi, diisi oleh awak Sharfan Che Soh..walaupun hati saya sudah diisi tapi saya rasa kosong…kosong…

Sayang,
Sekarang hidup saya cuma follow the flow..xde impian nak punya rumah sendiri, xde impian nak duit banyak beli itu ini..cukupla sekadar dapat byr duit keta, bayar bil2 & makan minum saya..tu pun kadang xlepas sbb keadaan ekonomi skrg…

Sayang,
Bestnya kalau awak ada sekarang..anak2 buah kita dh makin besar..saya kalau boring skrg ,ptg2 start moto g umah ciklah..boleh la main dgn baby yg ciklah jaga..Amani & Jijal pun dah besar..

Sayang,
Ekonomi makin teruk, kewangan saya pun makin menipis..adakah di umur sekarang saya harus mencari kerja macam dulu?Macam nakal pulak mencari keja di umur sekarang..tapi kalau ada rezeki apa salahnya utk ubah balik kehidupan saya yg x normal ni... tidur xtentu time...mungkinkah keputusan saya berhenti dari Ambank dulu keputusan yg salah?? tapi, saya xnyesal sbb kalau saya masih bekerja di Ambank tu mesti hidup saya dlm tekanan & kesedihan, malah banyak benda yg terhad utk dibuat disebabkan masa..apa2 pun semakin hari semakin rindu pada saya pada awak..saya suka berbicara ttg awak..i love u so much... alfatihah..

No comments:

Post a Comment