Wednesday, November 28, 2012

:: kalo dah rezeki ::

Baru je aku publish entry ttg subang yg terpelanting tu, tiba2 aku dh jumpa smula...alhamdulillah..ecely,time aku amik wuduk nk solat subuh td,aku terfikir nak kemas2 sket bilik tu,kalo ada rezeki,jupa la subang tu..so,lps solat subuh,aku pun kemas katil..tp,aku td suspect subang kt area ctu sbb boleh jd kt mana2 sj,mayb kt celah katil,atau rak2 yg agak berserawang sana sini..xpe la,cuma aku nak kemas cadar katil tu jah..sbb,nmpk serabut ja...time nak kemaskan comforter tu,aku ternampak cm subang aku tu..aku g tgk dkt sket...YESS..alhamdulillah..ia masih rezeki aku...
Xcely,subang tu dh byk kali tercicir,kdg aku sndiri xtahu bila tercicir dan kt mana tercicir..ada skali tu,aku xsedar pun tercicir,itu lg jd mslh sbb aku xtahu mana kawasan nak dicari...tp,time nk amik wuduk,ternmpk kat bwh area paip air...ada skali tu tercicir kt kampung,kt Klate..yg tu,aku xsedar langsung,aku sedar bila mak mertua aku tnya,adakah subang tu subang aku?bila aku sentuh telinga aku,baru sedar,mmg xde..mak mertua aku ckp,bapa mertua aku jumpa kt bilik air...hehehe..adakah aku yg careless ???hehehehe


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment