Thursday, July 21, 2011

:: 100 hari ::

sayanG,hari genap 100 hari awak tinGGalkan saya...hari ini juGak baby kak tanGGal tali pusat dia... baby masih belum ada nama laGi..kalo aak ada,rasanya apakah nama awak nk baGi ek?? sayanG,setiap hari saya selalu fkr,kalo awak ada mesti itu & ini... saya masih inGat gelagat awak,cara awak... hinGGa ke saat ini,saya masih rasakan awak masih bersama saya... saya tahu, setiap malam Jumaat awak mesti dtG melawat saya kan???seandainya ada yG awak xsetuju dlm  setiap keputusan yG saya buatg,tolonGlah beri saya petanda.... sebenarnya byk perkara saya nk citerkan pd awak..tp.saya xsihat... pertama kali saya jatuh sakit selepas awak xde...saya bayanGkan kalo awak ada,paksa saya mkn ubat,paksa g klinik...mcm2 lagi...awak sGt2 amik berat ttG saya..saya rindukan awak..saya rasakan perjalanan di dunia ini terlalu perlahan... bilakah kita akan ketemu??

No comments:

Post a Comment